Strandtenthouders in verweer tegen windparken bij de kust

AMSTERDAM – Ook strandtenthouders komen in verweer tegen het bouwen van windparken dicht bij de kust.

Windmolens in FrieslandZe vrezen dat de windmolens schadelijk zullen zijn voor het toerisme, zo meldt de NOS. Hoge windmolens zouden het uitzicht verpesten voor de dagjesgangers.

De ondernemers probeerden vrijdagmiddag Kamerleden ervan te overtuigen om de windmolens verder uit de kust te plaatsen.

Liesbeth van Tongeren (GroenLinks) verklaarde dat er moet worden gekeken naar waar de windmolens gaan komen, maar dat het vaststaat dat ze er gaan komen.

Gerelateerde artikelen

Copyright foto: Windturbines, C:

10 gedachten over “Strandtenthouders in verweer tegen windparken bij de kust

  • 26 april 2019 om 13:40
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your website? My blog is in the very same area of interest as yours and my users would genuinely benefit from some of the information you present here. Please let me know if this ok with you. Many thanks!

  • 27 mei 2019 om 15:10
    Permalink

    Hola! I’ve been following your site for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Humble Texas! Just wanted to tell you keep up the great work!

  • 30 mei 2019 om 01:54
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something that I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it!

  • 2 juni 2019 om 14:57
    Permalink

    Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues. When I look at your blog in Chrome, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!

  • 15 juni 2019 om 10:40
    Permalink

    You actually make it appear so easy with your presentation however I in finding this matter to be really something that I feel I’d never understand. It sort of feels too complex and extremely large for me. I am looking ahead to your next put up, I’ll attempt to get the cling of it!

  • 18 juli 2019 om 14:42
    Permalink

    Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

  • 23 juli 2019 om 11:03
    Permalink

    Tener pocas horas de sueño puede traer como consecuencia estrés y ansiedad. A groso modo, podemos resumir la erección como un evento vascular desencadenado por señales neurológicas y facilitado por un adecuado medio hormonal y psicológico.

  • 30 juli 2019 om 10:54
    Permalink

    Lo normal es que todo hombre sea capaz de obtener una erección después de un periodo de excitación adecuado durante la mayor parte de su vida. Imagínese una manguera con una obstrucción a medio camino, no importa cuan fuerte sea la presión del agua, siempre saldrá poca por la salida.

  • 3 augustus 2019 om 22:10
    Permalink

    The most common sexual problem facing men living in the United States is erectile dysfunction — which affects about 30 million men in the State.